ACHMEA – WORKSHOP

Je zal het ongetwijfeld kennen: Achmea, de grootste verzekeraar van Nederland. Dit bedrijf zet zich niet alleen in voor maatschappij en klimaat, maar ook vooral voor eigen werknemers en het welzijn hiervan. 🧘🏻

Achmea gaat graag duurzaam met haar werknemers om. Zo is een full-time werkweek bij Achmea maar 34 uur. Gezonde en vitale werknemers zijn belangrijker dan ooit, net als flexibiliteit.

Houd onze socials in de gaten om te ontdekken waar de workshops over zullen gaan. 📱

DELOITTE – WORKSHOP

Deloitte zal geen onbekende zijn voor velen. Het is één van ’the big four’ en dus ook een van de grootste op het gebied van zakelijke en financiële dienstverlening. Juist zo’n groot bedrijf kan veel impact maken aan de hand van maatschappelijk verantwoord ondernemen.

Maar wat doen ze op het gebied van maatschappelijk verantwoord ondernemen? Ze voeren diverse grote projecten uit die de wereld een stukje beter maken. 🌍 Via bijvoorbeeld hun WorldClimate initiatief en de Deloitte Impact Foundation, probeert het bedrijf hun steentje bij te dragen aan zowel de maatschappij als het klimaat. Meer over Deloitte.

Ben jij benieuwd geworden naar dit bedrijf? Kom dan naar Het Februaricongres op 10 februari 2022.

 

DIGITAL POWER – WORKSHOP

Digital Power is een bedrijf waar de toekomst ligt. De opkomende populariteit van data kan niet ontkend worden. Wat kan data in de toekomst voor ons betekenen in het thema van maatschappelijk verantwoord ondernemen? Je ontdekt het allemaal op Het Februaricongres 2022.

Digital Power is een sympathiek consultancybureau dat zich bezighoudt met alle vraagstukken op het gebied van data. Ze investeren in hun ‘Datahub’ die dient als verbindingspunt tussen de maatschappelijke sector, de commerciële sector en het datadomein.

Houd onze socials in de gaten om te ontdekken waar de workshops over zullen gaan. 📱

&SAMHOUD- WORKSHOP

Bij &samhoud staat onze visie ‘together we build a brighter future’ centraal in alles wat we doen. Niet alleen voor onszelf, maar ook in het werk voor onze klanten.
Hoe kunnen we organisaties het beste helpen met hun hulpvraag en tegelijkertijd stimuleren bij te dragen aan een ‘brighter future’? Hoe creëer je als organisatie eigenlijk maatschappelijke meerwaarde en waarom zou je dat eigenlijk willen doen?
Tijdens de workshop duiken we in onze ‘value creation cycle’ model, laten we voorbeelden van klanten in de praktijk zien en vertellen we graag wat we zelf als organisatie en op individueel niveau doen om maatschappelijke meerwaarde te creëren om op die manier bij te dragen aan een brighter future.

 

UNILEVER –

WORKSHOP

Met trots presenteren wij de laatste workshop voor jou: Unilever! Het is bijna onmogelijk dat je dit bedrijf niet kent. Unilever is namelijk eigenaar van vele merken zoals Knorr, Dove, Ben&Jerry’s, De Vegetarische Slager, Unox, Zwitsal, Andrélon… etc. En daarnaast zijn ze ook nog eens heel erg bezig met het goede doen voor de wereld.
Grote bedrijven als Unilever kunnen op grote schaal verschil maken en dat staat daarom dan ook zeker in hun visie. Wil jij een case van Unilever doen? Wie weet pak jij deze kans op 9 mei tijdens Het Februaricongres 2022.
Kaartjes zijn te koop vanaf 14 maart! Houd onze socials dus in de gaten